onsdag 23. mars 2011

Shopping!

På mandag var jeg og storesøstera mi på shopping :) Vi var litt på forskjellige butikker, mest på H&M, dyrebutikken, ginaT og bokbutikker.













Det jeg var på utkikk etter var:

  • En bok som heter Hamsteren min som er skrevet av Peter Fritzche, den er en suuuper bok som jeg hadde før men som jeg nå har mistet... :/ Den hadde de ikke noen steder..., så jeg skulle komme tilbake om 3-10 dager ;)
  • En bikini, siden jeg snart skal på ferie til Spania. Det fikk jeg ikke tak i fordi jeg rett og slett glemte og se etter det... xD
  • Litt hamsterting, det fikk jeg tak i, men ikke helt det jeg ville... :)
  • Og til sist ville jeg se hvilket "utvalg" de hadde i gullhamstere og hvordan dyrene der hadde det...
Bukse fra GinaTricot
Det jeg fikk tak i var:

  • En bukse, GinaTricot, salg til 50,- (!) 
  • En hamsterball, Tropehagen Zoo, 159,-
  • Hamster gnage"pinne", Tropehagen Zoo, 49,-
  • One by One Mascara, H&M, 129,-
  • Eyebrowliner, H&M, 30,-
  • Concealer, H&M, 40,-
Mascaraen syns jeg var veldig god, den ga lange og fyldige vipper, terningkast - 5

Eyebrow liner i fargen light brown fungerte veldig fint for meg, billig og bra, terningkast - 6

Concealeren var litt for bløt, den hadde dårlig dekkevne, men med tanke på at jeg ikke bruker så masse sminke, funka denne for meg ;) Terningkast - 3





Sminke fra H&M
Løpeball fra Tropehagen Zoo





"Frøstang" fra Tropehagen Zoo


1 kommentar:

  1. Bra innkjøp! :)
    Jeg er litt i mot one by one mascaraen, rett og slett fordi de tester de på dyr.. Men de er veldig gode, men bruker de ikke lenger etter jeg fikk hørt det.. Men veldig fin blogg! :D

    SvarSlett