onsdag 9. mars 2011

Dagens anbefaling

Dagens anbefaling er bloggen til Hanne Sigbjørnsen

Hanne er eieren til bloggen tegnehanne. Hun har en litt annerledes blogg hvor hennes liv blir illustrert med tegneserier. Tegneseriene hennes er kjempemorsomme og hun har mange flotte utrykk. Men hennes tegneserier har også et poeng :) Jeg anbefaler denne bloggen sterkt, spesielt hvis du har en dålig dag som trenges og sprites opp litt med humor.

Her kommer en liten tegneseriesnutt fra bloggen hennes:

En gang reiste jeg meg på bussen for en gammel dame. Det skal jeg aldri gjøre igjen.















Med denne hendelsen i minnet, så er det vanskelig for meg å sette meg inn i situasjoner hvor det å hjelpe gamle damer med noe som helst kan gi et positivt utslag.

For å se resten av dette innlegget trykker du her.

2 kommentarer: