mandag 28. mars 2011

Hamstergodis :)


Tenkte jeg skulle lage noe godt til cutipie'en min <3
Her om dagen kikket jeg på hamsternes' blogg, der kom jeg over en oppskrift på hamstergodis og siden jeg hadde så god tid i dag tenkte jeg at jeg kunne prøve den :)

Du trenger:
En kniv
Noe å skjære på
Banan
Nøtter eller noe annet fullkornsgreier

Trykk på les mer for å finne ut hvordan det ble og hvordan jeg lagte det :)


Du starter med å skjære nøttene eller fullkornsgreiene,
jeg valgte å bruke müsli og havre fras.
Det skal skjæres ganske smått.


Så skjærer du bananen i skiver, så skivene i to.



Banan skivene ruller du i blandingen du har lagt og så er du ferdig :)
Voila!













Jeg var ganske sulten så jeg laget litt til meg også, bare litt annerledes ;)

Havre fras, müsli, bananer og melk på meg...



...og havre fras, müsli og banan på Snoopy.


2 kommentarer: