tirsdag 8. mars 2011

Pai og dagens tutorial :D

Siden det er vinterferie i dag, lagte jeg og love2bake.blogg.no paier :)
I steden for en stor, lagte vi tre små med heelt forskjellig utseende, form og smak.

Dagens Tutorial:
Skjermbakgrunn
I dag skal jeg lære dere å lage din egen helt spesielle skjermbakgrunn :D

Dette er min skjermbakgrunn. Det er bilde av yndlingshesten min Indy som jeg lenger ikke kan ri...

Det du trenger er et redigeringsprogram (Adobe photoshop funker fett), bilder og internett.







Du starter med og lage en ny "fil" som er 1440 pixels bredt og 870 pixels langt.
Jeg bruker Adobe Photoshop Elements 6.0.


Deretter kan du f.eks sette på litt brushes (du kan se hvordan du gjør det her), 
 
bilder, tekst og hvis du har en slik verktøy linje slik som jeg har, kan du lage en liten "bakgrunn" til den ;) 



Slik ble min :) Laget bare denne kjappt ;Får du det ikke til?? Send mail til Chihuahuaen@live.com så kan jeg hjelpe deg.Snakkes, smurfen ;)S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar